Do portfólia IFC Media pribudol program pre dospelých Playboy TV

[Št, 05/24/2018 - 08:30]

Kultová značka Playboy bola vytvorená v roku 1953. Dnes patrí medzi 50 najznámejších svetových značiek s viac ako 18 miliónmi predplatiteľov a 6 miliónmi priaznivcov v Európe, či 13 edíciami národného časopisu . Od roku 1982 je šírený aj program Playboy TV. Je tomu tak vo viac ako 60 krajinách sveta.

Playboy TV ponúka divákom celý rad žánrov, vrátane erotických seriálov, reality show, medzinárodných cestopisov a programov zo zákulisia Playboy a to všetko so zábavným a zmyselným podtónom, pre ktorý je Playboy rešpektovanou značkou.

Playboy TV si pri expandovaní a rozvíjaní svojho pôsobenia na európskom trhu vybrala mediálnu spoločnosť MARC DORCEL. Jej hlavnou úlohou bude posilnenie značky, produktov a mediálnych služieb. Medzi hlavné aktivity v Európe (s výnimkou Spojeného kráľovstva, Portugalska a Španielska), Afrike a na strednom Východe bude od 1.mája výroba a distribúcia programu pre dospelých Playboy TV Europe, vrátane prechodu na HD kvalitu.

Mediálna skupina MARC DORCEL sa v česko-slovenskom priestore rozhodla pre spoluprácu s distribučnou spoločnosťou IFC Media. Jozef Pipek, výkonný riaditeľ IFC MEDIA: „Našou silnou stránkou je dokonalé poznanie trhu a naše doterajšie pôsobenie v tejto oblasti. Od 1. mája budeme Playboy TV ponúkať našim operátorom a veríme, že táto silná značka našich operátorov zaujme a ponúknu ju svojim zákazníkom.“

IFC Media už zastupuje programy pre dospelých z radu Dorcel. Do portfólia tejto ditribučnej spoločnosti patria športové kanály Arena Sport 1 a 2, Auto motor a šport, Fight Network, GINX ESORTS, z detských a lifestylových programov Cartoon Network Czech, Boomerang, Deluxe Music, spravodajské Ta3, Euronews, CNN, z filmových programov sú to CS Film, CS MINI, Horor film, z portfólia dokumentárnych programov je to Travelxp HD, Travelxp 4K a WAR – svět válek.